Ninnis adventskalender

Det var nån som ville se Ninnis adventskalender så här har ni den!

Ljusblå och superfin, en ärvd kalender som pappa Fredrik haft när han var liten vilket sätter ett stort värde på den. Såklart. Detta året blev det 24 paket till Ninni och Neo har fått en likvärdig slant insatt på sitt sparkonto, då han är för liten för att förstå och för att det ska vara lönsamt.   



Kan tänka mig vilket roligt pyssel vi får nästa år - med 48 paket! För absolut, ska de ha varsin egen. Så länge det "bara" är 2 barn i huset så fixar vi det, värre när man har en 3-4 stycken haha :p Inte för att jag planerar att jag ska ha så många men ey, ni fattar...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sonja

Hehe jag slog in 72 st små paket

galet många och svårt att komma på vad det ska vara i alla

2009-12-09 | 11:16:39
http://rockabybaby.blogg.se/
Lina

Sån hade jag med när jag var liten, alla syskon hade det och vi var 5 st, snacka om bra jobbat från mammas sida. Funderar på att fixa till mina barn nästa år och det är 4 st... Men är man ute i god tid så borde det vara lugnt, dessutom kan man ju blanda saker, vissa dagar kan man ju ha typ ett bugg i paketet medan andra dagar en little pet shop, typ. Men det är svårt! Sen ska man ju orka göra 3 kalendrar till, jag har en från det att jag var liten... kanske ska 'tvinga' mammsen att sy ;oP

2009-12-09 | 17:44:28
http://pupplina.blogg.se/