Myskväll

Det gick kanon hos fotografen. Hela 2 timmar tog fotograferingen och ungarna var SÅ duktiga! Efteråt fick vi kolla igenom alla bilderna och vi sparade hela 63 stycken! eftersom det var så många fina bilder så kunde vi inte bestämma oss där och då, så vi bokade in en ny tid i slutet av januari 2010 istället. Så nu ska här kluras!


Det blev i alla fall några familjebilder, en mängd syskonbilder och sen många bilder på ungarna var för sig. Åh, jag skulle vilja visa er NU - men det går ju inte som sagt :p Men kanske i februari? *känns som en evighet*



Så vi får väl se om vi väljer nåt kollage, förstoringar eller "bildspelram". Album är uteslutat! Vill ha nåt att hänga på väggarna :)



En del av kvällen har jag spenderat åt att slå in ytterligare några julklappar. Ja, några födelsedagspresenter också faktiskt.



Nu sover kottarna och Fredrik sitter här brevid mig i soffan, jag sitter nämligen vid laptopen (därav de måttligt tråkiga bilderna ovan) :) Jag väntar ut tiden till att Bönderna ska börja på tv, samtidigt som jag nu ska öppna upp photoshop och knåpa ihop ett julkort till fröknarna på Ninnis dagis - deras lilla "julklapp" blev nämligen klar idag och ska överlämnas i morgon. Ninnis sista dagisdag år 2010 - sen är hon långledig fram till januari, då lillebror Neo ska skolas in.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)