Lunchen avklarad :)

Eftersom Fredrik kommer hem vid 14.oo så gjorde det inte något att vi åt lunch redan vid 10-tiden. Är man uppe vid o5 så börjar nämligen magen kurra kring den tiden..

.. och eftersom vi då ska äta igen kring 15.oo så blir det bra. Hinner man bli hungrig igen menar jag :p




Första gången på över en vecka som Neo åt "vanlig" mat. Han har totalvägrat innan och jag vet inte hur många burkmat, gröt- och fruktskålar jag fått kasta pga hans matvägran. Men pannkaka gick bra! Hela 2 stycken klämde han i sig... en mer än Ninni, som inte är speciellt förtjust i pannkakor. Sylt gillar hon inte heller, tokungen! :p



Nu borde snart posten ha kommit, hoppas jag fått nåt KuL i lådan! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maya

Tittar in här och tycker det ser ut som en kul blogg, självklart får du lägga mig i dina favoriter, men bara om jag får lägga dig bland mina? ;) Ha det gott!

2009-12-03 | 12:43:24
http://www.miffot.com