Jodå vi lever..



Men vi passar på att mysa en hel massa hela familjen. Idag är det egentligen den första dagen på "hemmaplan" sedan julen drog igång på riktigt :) En massa mys med släkt och vänner, julaftonar och kusinträff på min sida. Underbart!


Har just kommit tillbaka till verkligheten vilket innebär att jag börjar jobba om 7 dagar, nästa måndag för att vara exakt. Jag har Blandade känslor inför det... Därför passar jag nu på att mysa med hela familjen de sista dagarna, innan allvaret drar igång :)

Fredrik är hemma till slutet på januari, pappaledig, eftersom han ska sköta inskolningen av Neo. Ja, jag kommer också kunna vara med eftersom jag jobbar kvällspass. Känns bra.


Som ni också har märkt så har jag valt att numera inte publicera några komentarer och det finns en anldening bakom, men som jag känner att jag faktiskt inte behöver förklara. Så, jag kommer alltså inte publicera några komentarer alls på ett tag framöver. Hoppas ni ändå känner att det är ok...


Nehepp nu ska jag och Fredrik se en film, som han köpte idag.


Hörs senare eller imorrn!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


harlow

God jul till dig och din familj. Vill veta var kan man köpa silverringen som du fick av din man?

2009-12-27 | 20:29:25
Carina

Finns säkert någon anledning men känns ju liet konstigt att kommentera när man vet att det inte kommer att synas. Och genom att förhandsgranska så väljer man ju vilka kommenterar man vill ska synas. men det kanske är just det som är problemet, att man sållar bort några illvilliga kommentarer och så får man skit för det.

2009-12-27 | 20:31:56
http://justmintoo.blogg.se/
Laila

Ja det gör du rätt i,man hinner inte så mycket sedan när man börjar jobba. Då kommer vardagen in och man hinner inte på samma sätt som innan.



Men ni får ha en toppen vecka kramar Laila

Emma.

Vem vann egentligen tävlingen om almanackorna? Den slutade väl 22/12?!? Kramis

2009-12-27 | 22:16:15
http://emma85.webblogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Nämen nu blir man ju nyfiken på varför du inte publicerar kommentarer? Någe som hänt?



I vilket fall som så spelar det ingen roll om du inte gör det för jag läser själva bloggen och dina inlägg, och inte kommentarerna!

Ha en toppenkväll nu vännen! kramis

2009-12-28 | 17:04:05
http://agnieszka.blogg.se/