Jodå vi kom både fram och hem igen!

Jo som ni märker kom vi både fram till kompisen, och även hem igen. Puh! Jag klarade det! :D


Det blev ett par mysiga timmar hemma hos vännen S. Ninni lekte med dottern E (som också är hennes dagiskompis) och Neo och den andra dottern F lekte fint ihop dom också - och i januari ska även dessa små busar skolas in på dagis, i princip samtidigt. Mysigt!



Nu sover lilleman och jag och Ninni sitter under en filt i soffan och kollar på Emil i lönneberga. Just nu gör krösamaja korv och Emils mamma och Lina stöper ljus :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Vad mysigt ni verkar ha det.

Tror det är nyttigt och ut och köra även när det är busväder. Ju mindre man kör desto osäkrare blir man.

Själv tycker jag det är kul att köra när det är snö. Mitt hatväder är regn och mörker, dimma eller snöstorm

2009-12-21 | 13:51:20
http://justmintoo.blogg.se/
Annika

Hej Lina. Jag har mailat dig, vet inte om du har sett det men jag skriver här med :)

Tänkte bara höra hur det går med halsbandet som jag beställt. Är det på väg eller finns det möjlighet att hämta det så jag kan ge bort det i julklapp? :)

Mvh Annika

2009-12-21 | 19:27:03