En heldag ute i snön!

I morse när vi vaknade vräkte snön ner! Mysigt att äta frukost med snöflingorna dalandes utanför fönstret. Fredrik hade dessutom överraskat mig med nybakta frallor och kokta ägg. Underbart!



Från vardagsrumsfönstret i morse...



Direkt efter frukosten klädde Ninni och pappa på sig för att gå ut och kasta snöboll, jag och lilleman stannade inne i värmen. Jag röjde och Neo sov :)



När Neo vaknade begav vi oss mot pulkabacken! Vi packade in oss i bilen tillsammans med pulkor, varm choklad, pepparkakor och bullar - för att möta upp mina bröder samt ena brorens tjej & min pappa. Och ut i backen vi for - tillsammans med alla andra barn på Ö:n :)



Muntra snögubbar :P



Lilla Neo åkte i backen med mamma en massa gånger :)



Varm mumsig choklad - barnens morfar bjöd lagret runt :) Tack snälla!



Ninni och L värmer sig framför brasan...



... och söta lilla Neo rider på mormor & morfars gung-får :) Rosig om kinderna eller vad? Sööötnos ♥

 

Och här har ni nån ful jäkel ;) Närå men en bättre bild på mig finns inte från dagen tyvär. Vet i 17 varför jag blev självlysande i ansiktet bara?!



Nehepp nu ska jag och Ninni traska ner i förrådet för att damma av julgranspyntet. Hörs sen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

härligt med heldag i backen!

Här blev de ochså pulka åkning men inte hela dagen men någon timme i alla fall.

hoppas ni får en bra kväll

kram

2009-12-19 | 17:03:47