Jag fullkomligt ÄLSKAR min nya almenacka!! :D

Designa din almenacka du med!








Som jag såklart designat själv. Rosa, vad annars? :D


Där finns ett protokoll för träningen på varje sida likaså för hur dagistiderna ser ut för varje dag. Och en massa andra fiffigheter! Man väljer som sagt själv! :)


Slutligen var det Agnieszka som hade turen att kamma hem vinsten om att designa en egen. Stort grattis till dig, hoppas du bli lika nöjd som jag blev!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Ohh du anar inte hur glad du gjorde mig nu! Har mejlat dig nu, hoppas det kom fram för det var fel mejladress du skrev... men gick in och mejlade till den som fanns på din blogg=)



Stora kramar

2009-12-29 | 20:21:40
http://agnieszka.blogg.se/
Sara

Vad avis jag blir! En sån vill jag oxå ha.. =)



Har för mig du skrivit om en inredningssida här? Nån här i krokarna som har.. Eller har jag fått det helt om bakfoten?! Om du vet vilken jag tänker på så hör gärna av dig! =)



Kram

2009-12-30 | 08:46:47
http://viggolino.blogg.se/