Inslagning av julklappar, luciaförberedelser & underbart födelsedagståg :)

Nu har jag återigen slagit in en del julklappar. Puh! Det blir ett par stycken :D



Har också ägnat kvällen åt att förbereda morgondagens luciafirande. Ninni ska vara på dagis o7.15 och själva luciatåget börjar 07.30. MYSIGT! :)

Så nattlinnet är struket och det röda sidenbandet likaså. Luciakronans batteri är på laddning (satte in uppladdningsbara) och även kamerans batteri står och laddar.



Så har jag plockat upp det underbara födelsedagståget som jag fick hem för ett par dagar sedan. Har inte hunnit det förren nu och jisses så fint det är! :D








Fanns en massa siffror i en härlig färgblandning och sen har jag såklart ljus till också. Kommer bli SÅ fint på ungarnas födelsedagsbord framöver!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Olelsi /Nettan

Jag har bakat färdigt nu...lät de inte kallna kanske riktigt i 30 minuter men de blev bra ändå.

Jag blir så rastlös...på kvällarna när jag inte kan ligga i sängen så då bakar jag i stället.

Förresten jag var med på en tävling hos dig ang presentkort, i från Kiddoz har du dragit vinnaren där??

Ha nu en mysig lucia morgon i morgon...

Vad fin hon kommer bli som lucia.

Olowf ska vara tomte på sitt dagis, de har ute visning sen fikar de ute oxå. Vi ska vara med på sången men hoppar över fikat då vi är bjudna på julbord av min pappa så det blir kämpigt och hinna annars.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



Ps; Varför jag funderar om du dragit vinnaren, är för att jag funderar på att köpa gitarren till Olowf i julklapp. Han pratar och pratar om den fortfarande så det var han som påminde mig faktiskt.

2009-12-10 | 22:59:55
http://olelsi.blogg.se/
Lina

Åh, vilket mysigt tåg!! Jätte fint.

2009-12-10 | 23:07:13
http://pupplina.blogg.se/
Annika, Emma & Kajsa

Jättefint tåg!! Var har du köpt det?

2009-12-11 | 10:28:08