Ingen vinst ännu ...

Men mysigt har vi :D


det var kanon hemma hos mina föräldrar också. Mysigt som sjutton och jag längtar rejält till morgondagen, jag är som ett barn med pirr i magen och allt :)


Barnen fick öppna de första julklapparna från mormor och morfar, som alltså innehöll varsin pjamas med Emil och Emil & Ida - som de genast hoppade i och somnade gott i nu ikväll. Ljuvliga!  



Sen fick de också varsin ny underbar julkula, som jag bloggat om innan. Ninni fick en underbar glittrande tomte och Neo fick en supersöt stor snögubbe!

En underbar tradition som mormor och morfar skapat - TACK!!



Nehepp nu ska jag rota fram de sista julklapparna och lägga de i rätt påse. Några av klapparna öppnas hemma, några ska i julstrumpan, andra ska med till mina föräldrar i morgon och resten ska med till Fredriks föräldrar på juldagen :)


Nu kastar jag alltså in handduken för ikväll och så hörs vi på julafton igen! :) God Kväll!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina - Har Julkalender i bloggen!

Så söta pyjamasar! GOD JUL! kram

2009-12-23 | 23:47:44
http://carolina1979.se