Hemma igen

Nu är jag hemma från träningen igen och alldeles mör i kroppen. Adventsfika står på schemat näst. Vid 13.oo ska vi åka på julmarknad, hela familjen. Ungarnas mormor och morbror förljer också med. Supermys! :D


Innan dess ska jag också knåpa ihop en enkel krans till dörren. En lingonkrans, min absoluta favorit!


Likaså ska vi hänga små julkulor i den lilla enen (cypressen?) Jag och buskar/växter/blommor går verkligen inte ihop. Har inte en aning om nånting inom växtvärlden typ. Maskros vet jag vad det är, räcker det? :p




Har ytterligare 2 tävlingar på gång - en av dom kommer upp på bloggen under dagen. Håll utkik! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


★Svantes mamma★

Oj! Har du gjort dem själv! De är görsnygga! :)

Jag måste rätta mig själv i förra komentaren, jag trodde du mena "härligt människor som bjuder på sig själva" -till inlägget då vi hade lite fest i fredags. hehe



Inte vidare snygg när jag härma min son, men de är lite ironi bland familjen mm :)



kram kram

2009-12-06 | 12:12:54
http://nykick.blogg.se/