Helt galet mycket SNÖ!


Vi här i söder är som sagt inte bortskämda med att ha snö redan i December, utan det brukar komma lite (med betoning på lite) i februari nångång. Men i år har vi alltså fått en massa MASSA snö - på bara några dagar!  



Bilderna är tagna tidigt i morse, sedan dess har det kommit ytterligare ett par decimeter...



.. ja faktum är att jag precis har varit ute och skottat efter det sista snöfallet.







Dagen idag har varit en riktig mysdag. Vi har varit ute och kastat snöboll, matat änderna i ån precis utanför tomten och som inlägget nedan beskrev; vi har bakat bullar.


Jag har också slagit in de sista julklapparna. Kan alltså inte fatta att det snart är julafton. 3 dagar kvar! Heeeelt otroligt! Kan ni fatta att det redan är på torsdag? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marina

Hej Lina ! Nu har jag varit inne o kikat lite igen på söta familjen, och då helt plötsligt såg jag att du gör smycken, eller ? Stansar du in på redan färdiga smycken ? Tyckte de var jättefina, kan man gå in nånstans och se vilka olika alternativ det finns och ev priser ? Såg en superfin bh oxå, men tror int ejag vågar skicka efter, jag har så svårt för att hitta några som sitter som jag vill ; )

Ha sköna dagar med julande,och var rädda om varandra ! Kramar till er alla från Marina

2009-12-20 | 20:52:47