GRATTIS ÄLSKLING!

Fredrik fyller som sagt år idag - Grattis älskling - och dagen har ägnats åt ett hejdundrande kalas!

Alla gästerna har begett sig hemåt förrutom Fredriks mamma och pappa, som fortfarande är kvar. Nu vankas det pizza, som Fredrik och hans pappa är och hämtar.



Lägger in en bild på våra ursöta kalasungar! Fler bilder kommer... när jag orkar? :p


kram på er allihop!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marina

Hej mina vänner ! Åh, vad fina de är, de små trollen ! Jag tänkte be dig LINA att ge min älskade brorson en jättestor kram på fölsedan, och be honom förlåta att jag inte fick iväg något kort. Jag vet inte hur det har varit den här hösten, jobbet tar så mycket kraft och jag känner mig sliten. Men nu är det snart jullov och vila ! Du Lina, fatta vad jag fastnade i småkakorsvirkandet efter jag varit hos dig. Jag har inga mönster men har hittat på både maränger, syltkakor, negerbollar och dammsugare. Saffransbullar fick jag recep på av en kompis. Du kan se dem på facebook om du vill. Ha en fortsatt trevlig födelsedag och kram till er alla !

2009-12-13 | 19:18:59
Lina

mmm, gott med pizza. Hoppas ni haft en toppen dag. Fiiin bild på barnen. // Lina

2009-12-13 | 23:24:04
http://pupplina.blogg.se/