Godmorgon!

Tittar ut genom fönstret och inser att det kommit ytterligare snö under natten, för inte syns det att jag var ute och skottade igår vid 19-tiden inte!


Vi som skulle åkt hem till ett par kompisar och busat idag... hm.. ska fundera på det lite. Är inte alls förtjust i att köra bil då det är såhär halt och snö:igt ute. Fy! Är en liten fegis vad gäller det... Men, jag VILL! Kanske packar vi in oss i bilen och känner efter hur väglagret är och bestämmer oss efter det..?

Så Sarah - kanske blir det så att vi stannar hemma. Jag hör av mig när det ljusnat ute :p



Annars har vi inga som helst planer för idag. Sköööönt!



Neo ligger fortfarande och sover, efter en relativt jobbig natt. Han har nog kommit in i nån konstig fas där han absolut inte ska sova, trots det är mitt i natten! Hoppas det går över snart...

Ninni gick upp samtidigt som pappa, vid 05.45 och de åt frukost ihop medan jag låg och drog mig en halvtimme till. Gött! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)