Gäsp!

Ninni vaknade vid 04.20 i natt. Ja, det är fanken natt då - inte morgon! Efter ett par tappra försök att få henne att somna om, insåg jag ganska snart att det var kört. Ingen mer vila här inte!

Typiskt eftersom vi ju ska fotograferas idag och hon behöver vara pigg. Men, det är ju redan kl 13.oo så vi får väl hoppas lite energi finns kvar - så att hon inte gör av med allt under julfesten på dagis.



Spännande det ska bli! Att fotograferas alltså :) Hoppas vi får till några fina kort på familjen. Frågan är bara vad man ska ha på sig? Hm. Ja, det får jag börja luska i så fort jag kommit hem från dagislämningen. Jag har inte en aning!


Vi kommer iofs främst koncentrera oss på syskonbilder, men nåt med hela familjen passar vi självklart på att ta också! Vore ju dumt annars, när vi ändå är där menar jag. Iiih, spännande! :D


Nehepp nu kuttrar även Neo från sovrummet, gotta go!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hmm, kanske något speciellt inatt, för Alve vaknade oxå vid den tiden och skulle absolut INTE somna om berättade R när jag ringde han nyss. (jag har jobbat inatt, så jag skonades )

2009-12-16 | 08:18:47
http://pupplina.blogg.se/