Galet vad länge..

Ja det var galet vad länge Neo sover idag då. Han har fortfarande inte vaknat!

Men han sussar sött där inne, det vet jag. Jag har nämligen både dubbel och trippelkollat :p


Hur som helst så blir det dagis idag. Inga "nya" barn har insjuknat och det var bara 2 barn sjukanmälda med feber, på Ninnis avdelning. Skönt!


Så, nu får jag snart väcka lilleman så vi hinner göra oss i ordning innan dagis. Denna veckan börjar Ninni 9.30 - 14.30 - eftersom Fredrik slutar vid 14.oo så kan han hämta henne. Bra, både för mig, för Ninni och inte minst för dagis. Tycker det är viktigt att även pappan känner till dagis och vise versa. I den mån det går förstås. 


Kom på att jag måste packa lite saker och skicka iväg dom idag. Likaså ska en del annat ut på tradera. Saker som bara ligger här och skräpar. Som inte används längre. 



En rolig sak är att jag nydligen sålde en grej som jag själv köpt för 298 kr. På tradera budades den upp till 920 kr! Ja, ibland kan sitter jag bara framför skärmen och ler - när jag är inne på tradera. Tycker det är fullkomligt galet att folk inte har mer koll på inköpspriserna bland NYA varor. För det är ofta (ofta!) man ser saker som ligger en bra bit över ny-priset, för begagnade saker! 


Fast det är klart. Säkert har väl jag också bjudit hem nåt till överpris nån enstaka gång, för stenkoll på allt kan man ju inte ha. Men, då är det bannemig inga hundralappar vi talar om utan max en 50-lapp. Kanske? 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

hej bruden!

har betdej nu!har du sett det??sorry att det tagit tid!

men har varit lite mkt nu!

du vad heter du på tradera??kram

2009-12-01 | 11:24:27
http://bebisfisen.blogg.se/
Fia



Jösses jag borde nog bli bättre på att sälja på Tradera låter det som :). Jag sparar alldeles för mkt kläder som kunde sålts :).



2009-12-01 | 12:10:54
http://fiansess.blogg.se/
Strumpan & Co

Vet du, när jag ser på bilderna på dina barn som verkar leka så fint tillsammans, och Neo som verkar så lugn och trygg till humöret, så blir jag sugen på en till! Detta trots att jag sen första dottern föddes för snart ett år sen har känt att herregud, aldrig fler barn! ;-)



Du ska ha alla guldstjärnor i världen som orkar med två små barn, hobbysar, jobb, man, hushåll och allt vad det är!

2009-12-02 | 10:38:53
http://sandlada.blogg.se/