Egentid framför datorn

Sådärja. Ungarna är nattade, nybadade och mätta, och Fredrik spelar Xbox - som han fick tillbaka igår. Det var ju inlämnat på lagning, ni minns?


Så nu är det egentid framför datorn för min del. En stund i alla fall. Jag ska lägga en beställning på lite fler smyckesdelar och sedan ska jag försöka hinna läsa lite bloggar, innan det är dags för tvmys med älsklingen.

På tal om bloggar jag läser så har jag verkligen inte hunnit läsa nån på väldigt länge. Så nu har jag en del att läsa för att hinna ikapp, trevligt dock. Jag följer en massa bloggar :)


Ska också försöka uppdatera länk-listan i högermenyn. Det har lixom... inte bara blivit av :p


Har också en ny tävling på G och ni får ju absolut inte glömma anmäla er till de tävlingarna som jag redan har ute. Om ni inte har anmält er, gör det NU vetja! Man kan vinna både det ena och det andra :)


Nu ska jag ta och läsa om era tips ang fruktflugorna jag skrev i inlägget nedan. De är nämligen fler nu än nånsin! Typ.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Katarina & Neo

Egen tid framför datorn är härligt =)

2009-12-09 | 20:42:33
http://www.wiggo.org
★Svantes mamma★

hhihihi goa ungar! :)



Du har en grej att hämta min blogg... Kram kram

2009-12-10 | 19:40:56
http://nykick.blogg.se/