Det var nåt KuL - i brevlådan alltså! :)

Det var 2 roliga saker i brevlådan idag, tänka sig! ;)

Ett paket kom från www.babykungen.se



Babykungen har en massa fina kläder för barn. De utför också en mängd olika tryck - och nu kan man tom. designa sitt eget tryck, som de sedan trycker på valfritt plagg ur deras butik. Supernice! 
 




En annan sak som de också utför är Andy Warhol porträtt! Och jag fick äran att visa er ett exempel på Ninni, som alltså kom i brevlådan idag. Ett stort porträtt och fyra mindre. Supertuffa!! 

Enda nackdelen var att det inte gick att få en syskonbild, men annars är jag SÅ nöjd! Tusen tack Elin & www.babykungen.se





Vad som döljde sig i det andra paketet får ni se om en stund, då kommer jag också lägga ut den NYA TÄVLINGEN! Så, håll ögonen öppna! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Katarina & Neo

Vad tjusigt =)

2009-12-03 | 14:31:16
http://www.wiggo.org
♥Linda med Familj♥

Jo den är enormt viktig tycker jag med. Jag brukar få lite egentid på helgerna när sambon är hemma hela dagarna, men nu va jag i stort behov av det. Va less på allt och kände bara att nä jag pallar inte mer...



Åhh då ska jag kolla in dom :)

Kram

2009-12-03 | 14:53:23
http://babymyz.blogg.se/
Agnes

Åh, vad fint porträtt!

Självklart ska jag vara med i dina tävlingar, ska försöka hinna imorgon :)



Visst, får du göra det! Har lagt till dig på Bloglovin' nu.



Ha en mysig kväll!

Kram Agnes

2009-12-03 | 17:03:02
http://agneslauedberg.blogspot.com/