Det blev visst mer än väntat...

Nu har vi varit ute en lång runda. Vi skulle "bara" till Willys en runda men det blev betydligt mer än så. Men, nu är vi inne i värmen igen. Hade miljoner saker att släpa på men några få kort hann jag ta i alla fall.



ankorna vi matade i ån utanför oss  :)






Glad lillkille med öroninflammation, därav den vama goa pop mössan, som skyddar de små öronen rejält. 
(och såklart hade öronfliken åkt upp på denna bilden...)


Fullproppad vagn med en massa fynd (ni får se i nästa inlägg!) .. Ryggsäcken jag hade på ryggen var också fullproppad :p



oooh, en MASSA post! :D
- vad som låg i paketen får ni också se om en stund...



Grannens snötak är minsann inget o leka med :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Tänkte bara önska er en riktigt god JUL och att ni får en underbar dag.



Kramar från mig och min familj