Bloggtorka

Har helt enkelt hamnat i nån slags bloggtorka, så ni får hålla er ett tag till innan inläggen ramlar in igen.

Nu kommer en kompis från Ninnis dagis hit snart, med sin mamma och lillasyster. Mys! Kul med nya vänner :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Kul med lite vänner! Jag tänkte faktiskt passa på idag på luciafirandet på dagis att bjuda hem några av novas vänner med mammor och syskon! Har typ ingen i novas ålder som vi umgås med.... träffar några på öppna ibland men vore ju roligare om man fick fler vänner, särskillt nu när dagis ska läggas ner och barnen går åt varsinna håll.

kramis

2009-12-14 | 10:17:22
http://agnieszka.blogg.se/
sarah med elin och filippa

tack för en trevlig förmidda alltid kul att lära känna nya vänner! och kul att tjejerna lekte så bra

ha en fortsatt bra dag

kram

2009-12-14 | 13:07:40
Lina

Har jag smittat dig med bloggtorkan? Iofs har min gått över... Kanske är för att jag börjat läsa din blogg, haha.

2009-12-14 | 21:21:00
http://pupplina.blogg.se/