Besöksrekord!

Igår var det besöksrekord här på bloggen igen. Superkul!

Med detta inlägget vill jag väl mest bara hälsa nya läsare varmt välkomna hit! :)  



Det är egentligen helt galet hur mycket ni vet om mig, medan jag inte vet ett smack om de flesta av er. Något skrämmande faktiskt, när man tänker efter.

Kommer aldrig glömma kvinnan som kom in på mitt jobb för ett tag sen, och som i kassan funderade på vart hon sett mig.... innan hon slutligen glatt, lycklig över att äntligen har kommit på vem jag var, utbrast: " men det är ju DU, från bloggen" .

haha chockad jag blev! Läser du fortfarande? *nyfiken* :D 

Samtidigt får ju antalet läsare en att vilja blogga mer, av någon konstig anledning - likaså när man får respons i form av komentarer, på inläggen man skriver. Man triggas lixom :)



Nu är lilleman också vaken och det är fullt ös. Just nu sitter han här under datorbordet och leker. Det är hans favorita plats. Under datorbordet. Där kan han sitta och fnula med sina leksaker, hur länge som helst. Knas-lilleman!  



Nínni är på sitt bästa utklädningshumör - och har diverse utklädningssaker på sig. Jo, ni skulle sett henne nu minsann. Sööööötnos!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melissa - Vincents Mamma

hej hej :)

va kul att du gillar min blogg :) å självklart är det okej om du lägger till mej bland dina favoriter det e bara skoj :D <3



kika ska jag absolut göra men jag e så dålig på att engagera mej i sånt där :p

kika gärna in fler gånger :)

kram kram

2009-12-03 | 08:13:15
http://ooomelissaooo.blogg.se/
Ella

Hihi, kunde inte hjälpa att fnittra lite när jag läste inlägget. Har nämligen också stött på dig på stan, kändes lite konstigt för jag ville nästan säga hej för att i nästa stund komma på att du känner ju inte mig.



Tycker iaf att din blogg är toppen o du peppar en sliten tvåbarns mamma!!!!

2009-12-03 | 08:49:00
Lucia

Ja det får du självklart vännen=)



Vilka underbara barn du har....Längtar tills min lilla blir lite större så vi kan pyssla och klä ut oss som din lilla sessa...!



Kram

2009-12-03 | 10:03:33
http://prinsessbell.blogg.se/
Carina

Visst är det så att man blir mer sugen på att blogga om besökarantalet ökar. Detsamma gäller kommentarer.



Tror aldrig jag sagt det (eller skrivit) men dina ungar verkar så himla goa. Så man vill krama och pussa på dom.

2009-12-03 | 12:38:20
http://justmintoo.blogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Hihi mig vet du mkt om, mkt mer än till och med min sambo=) Kramis

2009-12-03 | 17:36:44
http://agnieszka.blogg.se/