Äntligen!

Äntligen kommer jag ut på nätet igen. ComHem har strulat och internet har inte funkat sedan igår. Det la av på kvällen för att inte komma igång fören nyss.

Kanalerna på tv:n och hemtelefonen funkade inte heller. Nackdelen när man väljer Combo, strular comhem så dör hela alltet. Samtidigt är det ju bra eftersom det blir billigare än att dela upp det hos olika operatörer :)



Hur som helst så var gårdagen kanon! Vi begav oss hemifrån vid 9-tiden och var inte hemma fören 18-tiden nångång. En fullspäckad härlig dag! 


Ungarna somnade som små stockar på vägen hem och även på kvällen så slöt de sina ögon så fort huvudet hamnade på kudden. Men. Ni ska absolut inte tro det blev nån sovmorgon idag däremot. Nejdå, sånt händer inte under detta taket. 


Ninni vaknade 04.15 och 04.25 gick vi upp. GÄÄÄÄÄÄÄÄSP! Så nu sitter jag här, allmänt trött och urladdad. Snön lyser fortfarande vit utanför fönsterna, härligt! Men det bli ingen pulka-åkning fören klockan 14.oo i alla fall. Då kommer nämligen Fredrik hem och det är först då vi kommer gå utanför dörren. 


Neo har lite feber, antar det beror på sprutan han fick på BVC igår. På tal om BVC så har vår skojiga BVC-gubbe precis konstaterat att vi har en stor kille här hemma. Han ligger över ÖVER på kurvan, men hans propotioner är bra om man jämför vikten mot hans längd.

Och med över ÖVER menar jag att han ligger över den heldragna linjen och dessutom över den sträckade linjen (som alltså är över den heldragna) i protokollet. Han brås på sin far! :) 


Nehepp nu ska jag kika på bilderna jag tog från pepparkaksbaket igår, sen kommer ett inlägg om det. Tjingeling sålänge.  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)