6.oo 2:a morgonen i rad - hurray!

Idag är det andra morgonen i rad som Ninni vaknar klockan o6.oo istället för 04/05. Helt sjukt hur mycket den där extra timmen gör för både kropp och själ. Ja, jag vågar mig nästan på att säga att jag känner mig utvilad :)



Neo har däremot krånglat lite i natt igen. Med all rätt. Har man 40 graders feber och en igentäppt snok så förstår jag också att det kan vara svårt att sova.


Ska ringa ringa dagis framåt o8.oo och höra hur de har det med svininfluensan. I torsdags var jag ju där och vände med barnen, eftersom de hade barn under 3 år som blivit smittade. Otäckt! Och eftersom barnen fick sitt vaccin i torsdags, antar jag att det inte är fullt skydd ännu. Hur som helst så känns det dumt att chansa.



Annars blir det dagis för Ninnis del idag. Jag ska gå inom apoteket för att inhandla mer alvedon till lilleman, den börjar sina i medicinskåpet nämligen. Annars har jag inte mycket planerat för dagen. Känns skönt!


Ikväll är det träning som gäller igen. Tisdagar = Bosu. Woho! Hoppas det är lika kul som det var förra veckan :) Stephii och ev Ida (?) ska med. KuuuuuL!


Vinnaren i kiddoz-tävlingen kommer att utses och en NY TÄVLING kommer att publiceras, båda nån gång under dagen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Härligt att få sova lite längre än 4-5 även om 6 är rätt tidigt med. Ang vaccinet så tar det två veckor innan de har fullt skydd.

Ha det så bra och hoppas lilleman kryar på sig

Kram

2009-12-01 | 07:28:44
http://mammamaddesblogg.blogspot.com