04.50

Ninni vaknade 04.50 och sedan dess har vi alltså varit uppe. Gäsp! Kanske det min trötthet beror på? Numera får vi ju gå upp med Neo flera gånger per natt, vilket också känns i kropp och själ. Näe, tacka vet jag sammanhängande sömn :p



Hur som helst så känns det ändå som om Neo är på bättringsvägen nu. Äntligen. En vecka sedan han blev ordentligt sjuk, enligt sjukvårdsrådgivningen en rejäl bieffekt från vacc. sprutan han fått mot svininfluensan.



Har lite funderingar på att hålla Ninni hemma från dagis idag. Men, har inte riktigt bestämt mig så vi får väl se. Nehepp nu tjatar damen om frukost här... Gäsp, som sagt! :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marih

Ingen sovmorgon för dig inte. Jag som tyckte lite synd om mig självnär Amanda vaknade 07.oo...Men ska nog vara lycklig och se det som en liten sovmorgon :)

2009-12-03 | 07:30:55
http://familiaberglund.blogg.se/
Linda

Ojoj, förstår inte att du ens orkar kliva upp den tiden. Jag är som en klubbad säl då och i vårat hus är det natt! Våra barn får snällt gå tillbaka till sina sängar om de vaknar den tiden, så deras trötta föräldrar får sova vidare:)

När lägger dom sig på kvällen?

Ha en bra dag!

2009-12-03 | 09:12:10
http://uppochnervandahuset.se
Jonna

En jobbarkompis till min hade hört av en vän som hört av en läkare (haha) att de som blir riktigt sjuka av vaccinet hade förmodligen blivit väldigt sjuka av svninfluensan. Så då kan du ju iaf känna dig nöjd med att han är vaccinerad så det inte hade blivit ännu värre, om det nu stämmer. Det är ju trots allt en del av viruset som sprutas in i kroppen!

2009-12-03 | 11:58:26
http://jonnaa.blogg.se/