Utmanad talang.. typ ;)

Jag har blivit utmanad av "Mamma Pia", där utmaningen går ut på att visa sitt påskris!

Såhär ser vårat ut! :)


Jag utmanar nu ALLA mina läsare att visa just ERT påskris, och meddela mig gärna i en komentar här under så jag kan gå in och kika! :)


Sara undrade om det inte är ett marsvin som är Ninnis bästa vän just nu, och visst är det ju så! Bara det att det är hundra gånger lättare för en 2-åring att säga hamster, än marsvin, så det har helt enkelt blivit "hamstern"... eller "hatte" som Ninni själv säger :)

Sitter och tittar på talang, vet dock inte om jag skulle vilja kalla det för talang... För, så talangfullt tycker jag ärligt talat inte det är?!

Vad tycker ni?

(inte om bilden asså, utan programmet... :P )
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda

haha....Ingen kommentar om bilden! :oD



Jag tycker året talang är mindre talangfullt. iaf än så länge. Men finalen kanske blir bra iaf. uttagningarna verkar juh många ha tagit på mindre allvar om man säger så...

2009-04-12 | 15:23:16
http://creyla.blogg.se/
Carina

Påskriset finns på min blogg daterad 5/4.

2009-04-14 | 08:18:37
http://justmintoo.blogg.se/