Minnen!



Den gigantiska Neo-magen :)

Vår nyfödda prins!



Jag och min prins

Underbar!

Webbisar kortet :)


Thailand förra året vid den här tiden. Jag var gravid med Neo.....

... och Ninni var bara lite över året gammal....

Mys med pappa i poolen

matar mamma med nåt :P

Sover i parasoll-skuggan

Tokiga japaner/kineser med paraply, som skulle ta kort på Ninni... ?

Ännu mera mys i poolen med farsan

Mmmm.. grillkvällar hos goda vänner... Hoppas på måååånga sånna i sommar :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

vilka härliga bilder :)

2009-04-15 | 18:24:30
http://zigmagirl.blogg.se/
Hondjur

Ååh, vilka myskort gumman! Sånt blir man glad av!! :)

2009-04-15 | 19:07:11
http://sagoelin.blogg.se/
Anonym

Barn har ingen som helst upplevelse av utlandsresor förrän de är 6-7 år. Att åka till Thailand med en 1-åring är helt felaktigt.

2009-04-15 | 19:07:50
Lina

Anonym: Ja, hon ser verkligen ut att lida :P



Och för din info så sov hon hela flygresan. Japp, HELA. Eftersom vi valde att flyga på natten..



För vad som annars skulle anses som mer "fel" att ta med mindre barn till Thailand, än nåt annat resemål, förstår jag inte?!

2009-04-15 | 20:01:15