Vinn presentkort på Floating!!



För att vara med och tävla, gör såhär:


* Ge mig ditt allra bästa avslappningstips, kan innefatta vad som helst!

* Skriv varför just DU (eller nån du skulle vilja ge bort det till, i morsdagpresent kanske? Eller till nån idrottsman/kvinna som behöver "återhämta sig" ...?) skulle behöva "Floata" :)


Svaren på frågorna skrivs i en komentar under detta inlägget! Svaren publiceras troligtvis inte fören tävlingen är avslutad den 25:e April! 


Presentkortet som vinns skickas hem till vinnaren per post. Det kan endast utnyttjas på företaget CHPS som ligger på Arena Rosenholm, i Karlskrona.


Du måste alltså kunna ta dig hit, för att utnyttja presentkortet!


Lycka Till!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Mitt bästa avslappningstips är att ta ett högtempo gympapass och sedan efter det dusch och basta en stund för dig själv, bara sitta och äta en apelsin och vila för man har ju varit så duktig innan!



Jag skulle vilja vinna detta själv för att jag är en trött småbarnsmamma som tagit alldeles för mycket ansvar hemma så det nästan slutat med att man är ensamstående....jag vill vila mig!!!



2009-04-04 | 17:09:47
http://cisan.bloggagratis.se
Ida

Såklart vill jag vara med och tävla! :-)



Mitt allra bästa avslappnings tips är att lägga sig på sängen och sätta på en skiva med avslappnings övningar och bara slappna av. Såklart ska man vara hemma själv så att man inte blir störd utav små söta barn. ;-)

Underbart skönt enligt mig.



Jag skulle vilja ge bort floating till min svärmor som är världens bästa. Hon ställer upp så mycket hon kan för oss trots att hon har värk i sina leder. Så jag tycker att hon är värd att få lyxa till det lite.



Kram

2009-04-04 | 17:10:15
http://emelieozander.blogg.se/
Sandra

Hej!

Mitt bästa avslappningstips är att ta en tur i skogen på hästryggen, höra fåglarna kvittra & bara åka med!



Varför just jag ska vinna har jag svårt att motivera, för jag sover verkligen jätte bra :) Men, jag skulle behöva lite avslappning innan jag ska på tvådagars tävling i Halmstad med min häst!

2009-04-04 | 17:27:23
http://www.finpixia.se
Fia

Hej! Tyvärr har jag inte hunnit kolla nere på stan efter den där klänningen. Men kan nog smyga ner på måndag o kolla.:)



Härligt med floating:D



Hoppas allt är bra med er:D



Kramar

2009-04-04 | 17:53:04
http://dagarmedfia.blogg.se/
Kerstin

jag är gärna med och tävlar =)



Mitt bästa avslappningstips är att ha ett riktigt intensivt träningspass så man blir helt matt i hela kroppen. Känslan som kommer en stund efter är bara "ah". Blodet cirkulerar så musklerna slappnar av, man är glad och bara sådär gött avslappnad.



Jag skulle ge presentkortet till min syster eftersom hon och hennes sambo gärna vill ha barn och det kan ju vara ganska stressande när det aldrig händer något, så hon skulle verkligen behöva koppla av ett tag.



Ha en superdag!



2009-04-04 | 18:22:09
http://emoen.blogg.se/
Bella

mitt bästa avslappningstips nu på våren/sommaren är att ta med sig en riktigt bra bok ut i solen och bara njuta och koppla bort allt annat...



Och om jag skulle vinna så skulle jag faktiskt skämma bort mig själv och mina hudproblem med floating...

Behandlingen har en extremt positivt inverkan på människor som har problem med psoriasis eller liknande...

Perfekt för mig =)

Kram

2009-04-04 | 18:46:20
http://bellanova.blogg.se/
Caroline

Slappna av för mig är att gå ut i skogen med mina hundar, helt kravlöst, ingen träning utan bara vara, sitta på en sten, stubbe, mot ett träd och lyssna på skogen, titta på färgerna, känna dofterna och bara vara koppla bort allt, alla måsten, alla stress bara vara...

Jag skulle bli jätte glad om jag fick möjligheten att prova på floating, chansen till återhämtning för en heltidsjobbande tvåbarnsmamma med en massa måsten....

2009-04-04 | 20:25:13
Ida

Mitt bätsa tips är att krypa ner i ett skållhett bad och sätta på en ballad skiva..Kanske med ett doftljus vid sidan om..



Jag vill vinna för jag känner att jag aldrig får göra nånting ensam..Alltid har jag hunden..O de hade varit en underbar grej o få uppleva



Ps.Då har jag ju en anledning o åka neråt o hälsa på oxå =)

2009-04-05 | 06:58:45
http://idasilverbark.blogg.se/
Johanna

Mitt bästa avslappningstips är att lyssna på musik med havsljud och bara ligga på golvet och känna hur varje del av kroppen blir mer och mer avslappnad. Önskar att jag gjorde detta oftare bara. Därför känner jag att just jag skulle behöva "Floata" lite, för att detta året än så länge har innehållt så mycket stress och tid att återhämta sig har inte funnits, det blir en ond cirkel tillslut, tyvärr! Jag behöver verkligen ta hand om mig själv då jag tränar en hel del. Jag hoppas jag vinner detta pris, det verkar ju kanon! /Johanna

2009-04-05 | 09:57:52
http://johannala.blogg.se/
sarah

Mitt bästa avslappningstips är ; Lägga en ansiktsmask , släcka lampan , lägga sig i ett hett bad & bara njuta av tystnaden & ensamheten! ..



Om jag vann så skulle jag ge "floatingen" till min lilla mamma , hon har värk i kroppen och skulle behöva koppla av en stund . Hon har ställt upp otroligt mycket nu i skillsmässan och allt , hon tar det värre än vad jag gör det , så en floating hade varit en underbar present till min lilla mamma :) ..



Puss puss

2009-04-05 | 13:24:07
http://sarahsglitter.blogg.se/
Helena

Mitt bästa avslappningstips är att ta en lång promenad tills benen nästan viker sig för att sedan krypa ner i ett varmt bad med nyaste numret av cosmopolitan.



Jag vill vinna ett presentkort på floating till min pojkvän som har många järn i elden och behöver en timmes avslappning.

2009-04-05 | 16:54:14
http://har ingen blogg
Annas tävlingsblogg

Har tipsat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/floating.html

2009-04-05 | 21:56:30
http://molnboanna.blogg.se/
jennifer

mitt bästa avslappningstips är att ta ett skumbad med tända ljus, choklad och något gott att dricka.



jag skulle vilja ge presentkortet till min mamma som fyller år nästa månad. hon pluggar, jobbar halvtid och tar hand om en familj med tre barn och skulle behöva en sådan avslappning

2009-04-05 | 22:24:54
http://jennifermolin.blogg.se/
emma

Jag skulle jätte gärna vilja vinna det här presentkortet. Får jag vara lite egoistisk så blir det till mig själv. Jag spelar handboll på elitnivå och igår tog säsongen slut. Min kropp gör ont och det vore underbart att få njuta lite. Avkoppling.



Mitt avslappningstips är att tappa upp ett bad med varmt vatten och lägga ner en badbomb med avslappnande effekt. Sedan är det bara att krypa ner och slappna av.

2009-04-06 | 08:37:19
http://petersson84.blogg.se/
Tiiara

Hej! Mitt bästa avslappningstips är att ta ett abd, tända några ljus och göra det mysigt, sätta på lite lugn musik, kanske läsa en bok och bara slappna av. Tyvärr så har jag inet badkar =/ Men annars blir jag avslappnad av att rita och måla faktiskt =)



Jag har varit med om väldigt mycket de senaste åren, vill inte berätta så detaljerat, men jag har lyckats ta mig upp. Jag går i skolan och kämpar för att få bra betyg. Som du kanske förstår så kan det vara jobbigt, jag är inte den enda, men jag tycker ändå att jag förtjänar detta.

Sen är det ju ett plus att jag bor i Karlskrona =)

Vill du att jag ska länka till tävlingen i min blogg? I så fall vill jag be dig att ta bort denna kommentaren, eller göra så att bara du ser den. --Gillar inte att folk vet saker om mitt förflutna.--

Kram

2009-04-06 | 15:14:17
http://tiiara.blogg.se/
Andrea

Jag vill vara med och tävla :)



Jag vill ge detta till min mamma som jag tycker är värd lite avkoppling mitt i husrenovering och slit. Det tycker jag hon är värd!

2009-04-06 | 15:24:40
http://andreahansson.blogg.se/
Sandra

Slappna av för mig har alltid varit väldigt svårt

jag har testat att ligga på vibrerande, mjukt och hårt

Att lyssna på band fungerar ej

ingenting har verkat fungera för mig

ta ett bad med doftande ljus

fungerar inte heller i mitt hus

lägga sig i soffan med en bra bok

fungerar konstigt nog för mig, jag antar att jag är lite av en tok!

2009-04-07 | 00:06:41
http://psykbrud.se
Kick på Kullerbyttan barnkläder

Mitt bästa avslappningstips är att dansa! När jag dansar glömmer jag allt jag har i huvudet och bara har roligt :)

Jag skulle behöva prova att floata för att jag är spänd i rygg och nacke just nu. Har jobbat mycket och har mycket runt omkring mig så - ja det är något jag länge velat testa, helt enkelt. Jag hoppas på tur! Mvh Kick på Kullerbyttan barnkläder

2009-04-07 | 21:29:43
http://www.kullerbyttanbarnklader.se
Ida & Bellan

Mitt bästa avslappningstips är simma och så sola efter det. Man blir så skönt trött, jag somnar varje gång i solariet ;)



jag skulle nog behöva flyta själv, komma iväg själv utan barn och rensa tankarna lite... Men för närvarande skulle jag vilja vinna ett presentkort till min underbara mamma som alltid ställer upp för allt och alla men behöver unna sig själv lite tid ibland. Sedan min morfar gick bort i julas har hon ständigt varit på språng och haft fullt upp med jobb och att hjälpa mormor komma på fötter igen. Nu vill jag att hon ska få varva ner och få lite andrum...

2009-04-08 | 10:19:09
Fia

Jag vill helt klart vara med i tävlingen!

(ska man inte lägga ut tävlingen i bloggen denna gången? Hör av dig isf för jag vill inte gå miste om denna underbara tävling! :))





Mitt bästa avslappningstips är svårt. Jag slappnar av bäst själv, när jag får ligga ner på sängen med en bok och bara känna lugn runt mig, eller när jag ligger i ett solarie, med svag musik, där jag kan få egentid och drömma mig iväg en kort med härlig stund.





Jag behöver "Floata" för att få hitta mig själv igen. På sista tiden har jag inte varit annat än mamma och sista veckorna har verkligen varit tuffa! Inte bara mammarollen, utan även att vi har så mkt bollar i luften och jag hinner inte med mig själv längre. Eller jag prioriterar inte mig själv, familjen går alltid först, såklart. De är ju mitt allt. Men jag behöver få vara bara jag, Sofie, och är i behov av lugn och ro i kropp och själ för att må bra och kunna gå vidare för att hitta tillbaka till mig själv och mitt gamla jag, samtidigt som jag är mamma, sambo, husägare osv osv....

Svammel svammel, men jag tror du förstår vad jag menar....



Stor kram!





2009-04-10 | 01:16:22
http://fiansess.blogg.se/
Ida H

Hej Jag vill oxå vara med och tävla!



Mitt bästa avslappningstips är att oavsett hur lite tid du är har i vardagen, så försök att göra så här så ofta du kommer ihåg det: När du ska till att dricka något, kaffe vatten, vin ja vad som helst egentligen. Så innan första kluken blundar du, lyfter mlaset/muggen mot munnen..stannar, ta ett djupt andetag med stängd mun, lukta. Andas in långsamt långsamt. För glaset/muggen sakt mot munnen och drik första klunken med andakt, som om du inte har fått dricka på fler dagar! Låt vätskan vara i munnen en stund innan du sväljer, och smaka riktigt på din dryck. För sen det lika sakta bort från munnen och andas ut långsamt som en avslutning inannan du sätter ner glaset igen. Du har nu på bara en minut gått in för något så helhjärtat och intensivt att du för en kort kort stund glömt ALLT annat runt om dig. Vilket är en sån otroligt avslappnande känsla, och funkar lika bra på golvet i barnensrum med ett glas juice, som det gör på trappen med en kopp kaffe eller i badet med ett glas vin, eller mitt emot din partner på restaurangen, eller på din arbetsrast. Så enkelt och så ljuvligt! Låter kanske skumt, men testa, det funkar jätte bra för mig i alla fall!



Å vinner jag vill jag ge detta presentkort till min syster Susanne. För att hon sedan vi öppnade vårt företag i höstas då jag precis hade fått min son, alltid har gjort sitt yttersta för att hinna med både familj vänner hobby och företaget. OCH försökt så jag har kunnat vara hemma så mkt som möjligt med min son. Vilket har resulterat i NOLL egentid för hennes del. Hon är guld värd! Hade inte klarat att driva allt utan henne! SÅ hon förtjänar att skämma bort sig själv en stund i floating.



Kram Ida



Kram Ida

Annika

Jag är som mest avslappnad när det är soligt och varmt ute. Då tillåter jag mig själv att sitta i solen o dricka kaffe o bara njuta av tystnaden (om barnen tillåter det vill säga).



Jag skulle vilja ge ett presentkort på floating till min mamma. Hon har tidigare varit sjukskriven pga utbrändhet, men jobbar igen. Har otroligt mycket på jobbet för tillfället, dessutom ställer hon alltid upp för sina barnbarn (hon är guld värd).

Jag vet att hon gärna vill prova på floating för att se om det skulle vara ett bra sätt för henne att slappna av och återhämta sig.

2009-04-21 | 11:46:01