Utflykt!

Åh idag ska jag på utflykt! Ja, inte själv såklart.. för hur kul hade det varit?



Nä, jag ska lämna Ninni på dagis, sen ska jag möta upp Ida och Noel, efter att dom lämnat Isabelle på dagis. Vi packar in oss i en bil, har bara en syskonvagn med oss (våra små prinsar kan ju dela!) och en alldeles GI-vänlig fikakorg - såklaaaart! :D Sen brummar vi mot Ronneby och Brunnsparken. MYS!


Ska bli alldeles underbart att komma hemifrån lite :)
Och eftersom våra stora tjejer busar av sig på dagis, så kanske man kan få sitta still på filten en stund, för en gångs skull :P Näe, underbart ska det blir! Och det fantastiska vädret verkar hålla i sig också, Great!


Tack alla ni som hjälpte mig i inlägget nedan, nu verkar www.haileys.se fungera för alla. Bra,bra. Det vi ville! :)



* min solplats igår; Kudde, laptop, salta cashewnötter, kolsyrat vatten, ballerinaskor & solglasögon. Sommar!


Kanske dags att införskaffa oss ett par riktiga solstolar?
*Det får vi allt fundera på.... Badenbaden är ju dösköna!


Tar med mig kameran idag såklart, så det blir en uppdatering när jag kommer hem igen....

Kramar!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)