Ser ni ens vad jag skriver?

Alltså hela bloggen verkar vara knas... skicka gärna en komentar under nåt annat inlägg (där det går att komentera) om ni ens kan se vad jag bloggar om..


Vi grillade. Jättemys. Ninni nattades vid 20.oo och somnade nån timme senare. Vaknade nyss - och kräktes. Suuuuck!


Kom på oss själva, hon fick ju beanesås till köttet. Dumma, dumma oss. Det har ju gått så bra innan! (sen i tisdags då vill säga...) Kanske är det mjölk som ställer till det?

Samtidigt är det verkligen svårt att komma ihåg att det ska vara mjölkfritt. Är så lätt att stänka ner en skvätt grädde i maten, hälla upp en glas mjölk, bjuda på en glass, bre en smörgås med ost på.....  

Men, ett bad och nya sängkläder senare så sover hon igen. Vår lilla stumpa.


Fredrik och mina bröder spelar xbox, en på trummor och två på gitarr. Kul. Själv ska jag kasta mig i sängen, är så trött att ögonen trillar ihop. Hoppas på lite mer sömn inatt, nu när Fredrik också är ledig.


Så, bloggningen om shoppingen samt grillkvällen kommer i morgon istället.


kram kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)