Nu ska det funka att komentera igen! :)

Mega tack till en av mina läsare, som hade varit med om detta innan och delade med sig... Uppdatera kodmallarna, var det som jag fick som tips - och Voila! Nu funkar det igen! (tror jag i alla fall :) Tusen miljoner tack!




Ninni och jag spenderade förmiddagen utomhus tillsammans med Ninnis morfar. Neo sov och Fredrik är ibland allergisk mot frisktluft, så han stannade inne ;)


Vi har räffsat och grävt upp en massa....

Jag passade också på att skura av våran uteplats, eller ja.. "däcket" i alla fall. Tyvär hade högtryckstvätten gått sönder, men jag fixade det finfint med vattenslang, medel och skurborste. Nu ska det bara torka ordentligt, innan jag kan olja in det också..


Sen fick vi syn på en ekorre i trädet som står på vår tomt...

... han försöte mest troligt att sno åt sig nåt av äggen som kan ha funnits i fågelboet långt där uppe. Men då kom skat-mamman och gav ekorren på moppo! :D Kul att se en sån naturlig fight på nära håll... hihi


Nu sover Ninni och jag ska själv gå ut för att spruta ut en massa ogräsmedel på ogräset. Förhoppningen är att det ska bli iordning på tomten på baksidan, denna sommaren :P Så, då gäller det att ligga i också!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

hej gumman. nu funkar bloggen som den ska, och vilken fin header du har! kramaer

2009-04-19 | 13:47:42
http://agnieszka.blogg.se/
Jenny

Va söt Ninni är när hon krattar :) Hihi! Längtar så tills den dagen min lilla stumpa kan knata runt också! Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

2009-04-19 | 21:31:57
http://jennyn.blogg.se/
Emma

Hej Lina. Var ett tag sen jag var inne här o kikade... MASSOR att läsa med andra ord ;) Allt bra med er? Ninni o Neo växer så de knakar :) Så söta så! Såg att du oxå haft problem med kommentarerna? Jag har det nu... Skulle du kunna tänka dej att uppdatera de där grejjerna på min blogg oxå? jag fatta nol när det kommer till sånt :S isf kan jag kanske mail lösen o så till dej? Maila mej på emma[email protected] om du kan hjälpa mej ;) Kram Emma.

2009-04-19 | 21:48:42
http://emma85.webblogg.se/