Morrn morrn!

Morgonen hos familjen Ninninus började med tända ljus och nybryggt kaffe, verkligen en riktig mysmorgon. Äntligen, har vi suttit och avnjutit frukosten i vårt nya kök. Finns inga lampor inkopplade ännu, därav en massa mys med tända ljus... Elektriken kommer nu vid 8.oo,


Ninni har åkt på en rejäl hosta och lillemannen är aningens snorig i nosen. Men i övrigt är det kanon med oss.


Fredrik är på jobbet och jag måste snart börja göra mig i ordning eftersom elektrikern dyker upp vid 8.oo, och då vill jag ändå se något sånt där respektabel ut :P



Sen är det ju FLOATING kl 10.oo. Ska jag vara ärlig har ni skrämt upp mig lite ang den lilla tanken, hihi. Ni har lyckats inbilla mig att den faktiskt ser lite skrämmande ut :P Äsch, säkert bättre när jag ser den live *intalar mig själv* :) Annars får jag helt enkelt välja den "stora" istället :D


Spännande, javisst!


Mormor är snäll och ställer upp som barnvakt. Tack!! :)





Detta skulle då uppdaterats för längesen, men jag fick fullt upp.. Nu ska jag strax kila i alla fall, hörs sen! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mli

Hej!!



Jag läser med din blogg emellanåt. Vilka små sötnosar NI har!

Jag bor med i Karlskrona området.



Vad fint köket blir!



MVH Emelie

line

så spännande med floating,jag har present där som vi fick från jobbet, men jag var ju gravid då. men ska testa detta snart. hoppas det var nice så jag vågsar. kram

2009-04-03 | 18:35:33
http://linsanslycka.blogspot.com/