Morrn morrn!

Nu är det snart dags att traska bort till dagis med Ninni. Vid 9.3o kommer Stephanie hit och då ska det snackas, fixas och fikas :) Antagligen fram till det är dags att hämta hem Ninni igen, vid 14.oo.


Annars blir det lugnt i eftermiddag. Jag ska se om jag inte kan olja in trädäcket på vår uteplats, som jag gjorde rent i helgen. Ska också försöka hinna med att spruta ut lite ogräsmedel på gångarna på framsidan och på de dumma brännässlorna som vuxit upp i vår rabatt. Usch! Hatar nässlor som bränns....







Syskonmys innan dagis
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sonja /rocka by baby - Tävling i bloggen

Hej !



Har bara fått luddiga svar från textalk och orderland.....

men troligtvis måste man köpa ett webbhotell oxå...



får se vilka svar jag får under dagen av dem....

dem är inte så snabba precis.....

2009-04-21 | 11:25:28