Hinner inte med :)

Jag har kommit in i ett stimm där jag inte riktigt hinner med bloggen. Det kanske märks? :)


I fredags var det fullt upp och jag ska försöka hinna uppdatera från fredagen, idag. Likaså gårdagen, som spenderades mestadels utomhus. Det var marknad här i Lyckeby och barnens farmor och farfar kom och hälsade på. På kvällen åkte jag och Fredrik in till stan för att gå på bio, nya Fast and the Furiuos filmen. Kanonbra, om du frågar mig :) Grymt snygga bilar och Vin Diesel är ju inte heller helt tokig :P



Senkvällen bjöd på ett glas vin framför tv:n med "Stefan & Krister" - Goa gubbar det dära ;)


Men som sagt, mer om det senare... typ?
 


Nu ska jag klä på Ninni ytterkläderna, så ska vi gå ut på baksidan för att plantera om alla blommor. Inneblommorna då alltså. Sen ska jag försöka hinna med att putsa fönsterna också var det tänkt.. Helst innan middagen, men vi får väl se hur mycket jag hinner :)



Så, nu vet ni i alla fall läget! Vi hörs sen igen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sarah

baby , godkänn INTE denna kommentaren .. Du bara MÅSTE in och läsa på hannas senaste inlägg http://rockhannaa.blogg.se .. EHM ? är dom tillsammans nu då ? .. fattar nada .. dom skriver ju som att dom är det .. sikket svin han är -eller hur ?? .. ajja .. ville bara att du med skulle läsa och säga vad du tycker :/ .. Puss

2009-04-05 | 13:32:44
http://sarahsglitter.blogg.se/