Fullspäckad morgon

Har hunnit packa en massa traderapaket, och är nu 1639 kr rikare. Inte dåligt och som jag sagt innan, vissa är ju inte riktigt kloka! Bjuder över nypris för begagnade saker, men hey - inte mig emot :P


Har också lämnat Ninni på dagis och meddelat personalen om mjölkfri kost. Nemas problamas, och de börjar redan idag. Kanon!

Sen gick jag och Neo vidare till VC. Tanken var att vi skulle lämnat in ett kisse-prov från Ninni, men eftersom hon inte velat kissa förutom några droppar så försöker vi igen. Var bara tvungen att hämta en ny kisse-påse (sån som man fäster med tejp... )


Efter det gick jag och Neo vår långpromenad innan det blev ett stopp vid mitt jobb och sedan ett på affären. På jobbet diskuterade jag hurvidare det gick att få tjänstledigt eller inte, när man skulle meddela osv (änsålänge hemliga framtidsplaner) och på affären blev det en massa mölkfritt - smör, yoggi, mjölk, ost - och så en massa grönsaker. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)