Första tanden. Slumpen?

Ninni fick sin första tand innan hon ens fyllt 3 månader. På påskafton 2007 upptäckte jag den sylvassa, första lilla gadden.

Idag på utflykten, kände jag i Neos mun, och vad kände jag - om inte hans allra första lilla gadding. På Valborgsmässoafton. Konstigt hur slumpen kan visa sig, av alla dagar så blev det på två "högtidsdagar".. Knas! :D


Sitter och väntar på att en auktion går ut på tradera, sen ska jag stupa i säng. 10 minuter kvar, hoppas nu de inte budar upp budet allt för mycket - jag vill verkligen vinna! :)



Ang Floatingtävlingen så har vinnaren inte valts ännu. Eftersom jag lider av svår beslutsångest (typ?) så får företaget som sponsrar mig, utse vinnaren. Vinnaren kommer såklart att publiceras här på bloggen, så fort jag får veta.


Nehepp, nu måste jag lurpassa auktionen, wish me luck!

kram o godnatt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tessan

Vem vann halsbandet? har ja missat det? nyfiken =) ha en trevlig helg.

2009-05-01 | 00:39:24
http://ericasmamma.blogg.se/
Agnieszka

Ohh spännande med tänder, hur gammal är lillkillen nu?

kramar

2009-05-01 | 08:05:23
http://agnieszka.blogg.se/