Behöver er hjälp!

Hade varit kanon om ni kunde testa gå in på www . haileys . se i era webbläsare, och berätta om det funkar hos er? Kommer ni in på vår webshop då?

Har hållt på o fixa och trixa med det, fått mycket hjälp av Loopia (som btw råkade göra fel och bidrog till problemet) Men som sagt, jag fick enormt bra support från dom så jag är supernöjd. 


Tror som sagt det ska funka, men för att se så det inte bara är på min dator det funkar - behöver jag nu er hjälp. 


Tacksam för ett litet "det funkar hos mig", bland komentarerna nedan. 



Fredrik har nyss åkt till jobbet och jag passade på att hoppa in i duschen. Hann dock bara blöta ner mig innan Neo vaknade och ville ha en flarra välling innan natten, så det var bara att hoppa ur duschen igen :)


Men, nu ska jag duscha klart och sen krypa till sängs.


* osminkad o svettig från dagens solning, men hey - jag får väl bjuda på mig själv ;)

Bamsekram på er alla! Godnatt & sov så gott 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)