Ännu mer firande :)

Försöker hinna ikapp helgen som varit, märks det? :P I alla fall.


I lördags var vi ju som sagt hemma hos mina föräldrar och firade påsk, tror ni inte vi glömde kameran? Så, alla bilder har C tagit och skickat till mig.. Tack!

Det fina Påskbordet, med ett "tag själv" bord vid sidan om...

Ninni fick leta påskägg 2 gånger.

Här letar hon upp påskägget som min farfar köpt och bett påskharen gömma. Ninni fick följa påskharens "bajs" (som var hål-slagar-pluttar!") och efter att ha gått runt hela huset så låg det två ägg där, under busken. Ett till Ninni, ett till Neo. 


 Vääääldigt spännande och ögonen lyste på vår lilla dam...


Innan hemfärd fick vi andra också leta påskägg, jag fick världens finaste! Ska visa er sen... Det innehöll nötter och en jättefin pärl-berlock till mitt armband/halsband.

Tack påskharen!! :)



I torsdags fyllde ju min farfar år och vi hade en störtmysig kväll, där vi först var hemma hos mina föräldrar för paketöppning och sen drog vi oss vidare in till stan - där det var fixat med lyxig restaurang, som hade helt underbar mat!


På kvällen hade min pappa ordnat med uppträde...

.... jättteduktig va han, och det var verkligen magiskt. Lägga till applåder och spännande musik i bakgrunden....
 

Har alltså varit en fullspäckad, men helt underbar långhelg. I dag ska vi mest ta det lugnt här hemma, pyssla lite med tvätt och förhoppningsvis börjar vi sätta knoppar och handtag till köket. Börjar tröttna på att öppna nedersta lådan, för att sedan jobba mig uppåt till den lådan jag vill dra ut :P


Så, nu har jag berättat om min påsk -  hur har er påsk varit?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin (Edvinsmamma)

Va roligt att spåra "harbajs" :)

Verkar som att ni haft en kanonhelg!



Själv har vi också haft en toppen helg!

Fint väder och trevligt sällskap, precis som det ska vara på påsk :)



Kram

2009-04-13 | 07:34:48
http://edvinsmamma.blogg.se/
Hondjur

Låter verkligen som att ni haft en helt magisk påsk gumman! Uppträndande, påskägg och allt! ;) Här har det bara varit magsjuka sedan onsdag.. blöh. Så trött så jag vill kräkas nu!

2009-04-13 | 08:22:23
http://sagoelin.blogg.se/