Åh du härliga dag & kväll :)

Vi har alltså spenderat mestadels av dagen utomhus idag. Underbart väder och på vår baksida är det precis vindstilla. Nä, där ljög jag. Lite blåser det allt.. men med betoning på lite...


Såhär ser det alltså ut på vår baksida. Trappan i bakgrunden leder rakt in i vårt kök. Eller ja, där ljög jag nästan igen. Är som ett litet "skyffe" innan man klampar in i köket... ett "skyffe" som får agera lite förråd. Dels till konservburkar, spaghettipåsar och till papperskartongerna som ska till sorteringen.

Mysigt, är det i alla fall. Och ett litet "däck" har vi också, där trädgårdsmöblerna står. Likaså en grill. Inte världens bästa, men hey - den var ju alldeles gratis. En retur från jobbet, ena handtaget på grill-locket var sönder.....


Dricka-paus blir det mellan varven...


... försökte mig envist på att spela badminton själv. Att "floppa" bollen upp och ner, men den flög åt alla håll och kanter så jag gav upp...


.... Ninni-mellis :)

Neo utforskar silen som hör till sandlådesakerna... spännande det dära, ni ser väl hur koncentrerad han är?

Kjol, sol, värme, en bra tidning, solglasögon samt guldiga (fula!) ballerinaskor - kan det bli bättre?

Lilleman fick testa gunga för första gången. Såklart var det syrran som försiktigt puttade på....

... wii va kul vi har!


Nu ska vi grilla lite med mina bröder, wohoo så mys! Kommer update om det lite senare :D

kramis
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)