Vart i allsin dar har min navel tagit vägen?? :D

Jaaa hörröni. Nån som sett en navel ligga drällandes? Det KAN vara min i så fall... den har nämligen försvunnit...

Tungt? Ja
Jobbigt? Mycket
Värt det? Absolut!!

Så, det är nog anledningen till föregående griniga inlägg..

Humöret och orken tryter verkligen, för att sedan brista helt. Längtan att få träffa vår bäsebus och att få kunna återgå till en normalsmidig kropp som orkar med en massa bus och stök, är just nu MER än enorm!

Snart, väldigt snart, är det dax. Sneglar bort i högra hörnet... 37 dagar kvar, minus en. Denna dagen är ju strax slut...

Kanske blir det ett par dagar till (hoppas inte!) ... eller kanske det rent ut av blir några dagar innan... Åh, så spännande!
Hoppas nu bara veckan går snabbt så jag får göra det där jäkla ultraljudet jag går och längtar efter. På Fredag gäller det!


Kanske därför det börjar bli tugnt och jobbigt att äta och att sitta "framåtlutad"....? :) 

Ninnis plats i vardagsrummet :)

Ninnis söööta kaluffs... hå..hå..hå..håååky (hockey) frilla :P


Men vem kommer lockarna ifrån? Varken jag eller Fredrik har dom... hm, mysko... :)


Såhär kan det se ut i ett barnrum efter att två vilda tjejer röjjt runt...

... syftar då på Ninni o Bellan... hihi :)


Så slutligen en bild på vår prinsessa, som snart ska bli storasyster. Gosh, så man blir tårögd ju..

*mammas lilla, stora, älsklingstjej ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Line

Hon har vackra ögon er prinsessa.



snart närmar sig den stora dagen.



kram

2008-10-13 | 06:44:03
http://pinepo.bloggagratis.se/
Cissi

Ja jag förstår att det är tungt och jobbigt nu, men som du själv säger, det är ju helt klart värt det!

2008-10-13 | 06:56:38
http://cissislife.blogspot.com
Marina

En liten annorlunda kommentar bara eftersom du skrev om Ninnis frilla... Sångaren i De lyckliga kompisarna, som sjunger Hockeyfrilla, är min dotters kontaktlärare...och var även lärare till min son.

2008-10-13 | 07:52:31
http://ninaf.blogg.se/
Agnieszka

Min navel börjar oxå sakta men säkert försvinna=)

Jag kan inte fatta att Nova ska bli storasyster, sen undrar man hur man kommer att känna när nästa barn kommer..... allt är så upp och ner just nu...

kramar

2008-10-13 | 09:43:34
http://agnieszka.blogg.se/