Tack för alla tips! :)

Tack för era tips på läsvärda bloggar, ska strax kika igenom dom och kanske hittar jag mig en ny favorit. Vem vet? :)


Har varit fullt upp hela morgonen. Jag har hunnit med att baka frukostfrallor till frukosten i morse. Grannarna tror nog inte man är klok, när de känner det nybakra frall oset i trappuppgången - o7.oo en tisdagsmorgon :)

Har också slängt in några maskiner tvätt, lämnat både Fredrik (på jobbet) och Ninni (på dagis), storhandlat på CityGross (5 stora kassar, där handtaget SÅKLART gick sönder på två av dom.. ) dammsugit och bäddat alla två sängarna :P


Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Tror jag ska sätta mig framför tv:n för en gångs skull, samtidigt som jag viker lite tvätt. Kanske till och med ska lyxa till det med en film? Frågan är bara vilken...? Tips på riiiktigt bra tjejfilmer? *kliar mig i huvudet*


"i hennes skor" är ju en riktig tjejfilm!
 
Den får det bli, tills ni gett mig tips på fler :D





Ska förresten också ta och göra i ordning alla bebiskläderna idag. De mesta har jag redan tvättat så nu ska det "bara" vikas fint och in i den lilla vita byråån, som vi fick av mina föräldrar för lite sen. Bild på det kommer nog sen.....! :)


Hörs om en stund igen då. Adjööööken!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Made of honor var bra och likaså PS I love you, den e sjukt bra =)

2008-10-14 | 11:20:29
http://jonnaa.blogg.se/
Cissi

Oj vad duktig du är då!!! Nu förtjänar du lite vilotid...

2008-10-14 | 15:08:54
http://cissislife.blogspot.com
SagoElin

Du är så duktig så hälften kunde vara nog söta!! Hoppas dagen blev bra!

2008-10-14 | 22:29:56
http://sagoelin.blogg.se/