Shopping! :)

Lite shopping har det allt blivit de senaste dagarna.. Älskar att handla barnkläder och har fastnat för märken som Molo, Villervalla, Småfolk... osv... och så mitt favvomärke KiK*KiD!

Så, när de hade REA beställde jag bla hem detta till Ninni:
 
En klänning, Kik*KiD, för 75 kr. Kanske passande nu till jul?



Köpte inte nån body, däremot ett linne och en tröja i samma färger som bodyn ovan
- nu var de helt slut, så fick inte tag i nån annan bild...

Ett par supersnajsiga shorts i större storlek, till sommaren... Ynka 50 :-

... och så en snygg kjol jag bara inte kunde motstå!

Blev också en heldress, säger dock inte i vilken färg... :)


Var också inne i stan idag och kikade lite hela familjen. Köpte två matchande filtar från Villervalla - supersnygga och SÅ gosiga! Perfekt att ha i vagnen....



På bilden ser ni den ena filten. Den är alltså vändbar, randig i rött & grått på ena sidan och sen grönt och grått på andra.


Den andra filten kan jag inte visa ännu.. för det skulle nog innebära att ni förstår vad det är för kön på bäsen i magen
- och det vill vi ju inte. hihi. Inte ännu...

Så, shoppingen jag gjort till bäsen får helt enkelt dröja..... :D


Ska se om jag får igång msn och Photoshop nu, så kommer en ny TÄVLING publiceras så fort jag är klar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SagoElin

Ååh..Kjolen var helt underbar gumman!! :)

2008-10-18 | 20:02:34
http://sagoelin.blogg.se/
Fia

Kollade med på den filten på Pixie häromdagen. Kanonfin! Men snyggast var den andra färgen som du inte vill visa :).



Vilken sida har du shoppat från? Me Love rea :).

2008-10-18 | 20:07:54
http://fiansess.blogg.se/
Ulrika

Om du älskar dessa danska märken tycker jag du ska hålla koll på julkalandertråden på FL som brukar dyka upp i slutet på november, där får man tips om vilka nätbutiker som har julkalender hela december, olika erbjudande varje dag och ju närmare julafton desto bättre, med i bland riktigt bra priser. Typ 50% på hela kikkid på fresch milk var det förra året;-)



Kram Ulrika

Jonna

Roligt med shopping =) Jag gissar att det e en lillebror i magen! Hade det varit "tjejfärg" på filten kunde den ju varit Ninnis, eftersom denna du la ut nu är könsneutral ;) Spännande o se om jag tänkt rätt =D

2008-10-19 | 09:00:44
http://jonnaa.blogg.se/
Annika

Ååå, den gröna heldressen har jag haft till Kajsa, den är bara såååå snygg! Nu vet jag ju inte vilken färg du köpte, hihi! Vilken sida beställde du grejerna ifrån? Kram

2008-10-20 | 08:09:47
http://www.mammaanka.blogspot.com
Lina

Älskar också Kik Kid, Katvig, Molo, Nanoou, Plastisock!! Så coola bankläder, snygga som få! Grattis till lilla bebben, han är verkligen bedårande!! Ha en bra dag!

2008-11-09 | 13:14:31