Morrn morrn!

Nyss hemkommer från dagis och jobblämning. Sådär dötrist väder ute och jag känner bara för att krypa ner i sängen igen - men Ikke!

Håller på att tvättar alla sängkläder och ska strax packa ihop "tradera-paketen" jag sålt, så dom är klara nu när pengarna börjar rulla in... Var en hel del som ville vänta med betalningen tills idag (barnbidrag) och det är heelt OK med mig. Bara de nu fullföljer affärerna bara....


Annars så ska jag försöka få in lite fler foton i albumen och så blir det väl en hel del plock här hemma i vanlig ordning...



* fick telefon... uppdaterar mer sen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bloggrank.se

Tänkte bara tipsa om att bloggrank.se har äntligen öppnat!

2008-10-20 | 12:25:00
http://bloggrank.se
Ida

Ja det är sant. Att det är bättre med paket än godis. Hmm,jaja,får se hur det blir.. Har ju inte så bra ekonomi då jag är själv nu. Å är ju 24 paket till varje så 48 paket. Å säg att varje paket kostar 10 kr, då blir det 480 kr på till båda kalendrarna...



kram

2008-10-20 | 13:33:34
http://emelieozander.blogg.se/