Helgen är över!

Så var ännu en helg över...

Är det bara jag eller går dom inte rysligt snabbt??


I morgon är det åter igen dags för dagis och jobb. Jag har numera pluggat klart för denna terminen och kommer ta beslut om hur jag ska göra nästa termin, innan jul någon gång. Får se hur vardagen ser ut med två små busar här hemma och ta beslutet baserat på det. Det allra viktigaste är - och kommer ju alltid förbli - mina barn! (hörde ni, jag använde plural!) och så Fredrik då, förstås :)


Ikväll är jag verkligen helt slut (å andra sidan, vilken kväll är jag INTE det...?) så ska strax krypa ner i snarkofanen och läsa lite skvaller.. Måste rota runt lite i nattduksbordet och se om jag inte hittar nån enstaka liten bortglömd halstablett - de var nämligen slut på CityGross också (!), när jag skulle fylla på förrådet och allt... Typiskt!! Får bli ett besök hos Willys imorgon och se om de fått in några... Hoppas! Och hoppas nu att det ligger nån i nattduksbordet.... pliiiiis! :D

* liten Ninninus nannar så gott...


Så, vi hörs i morgon mina vänner.
Sov så himla gott, ni som kan! :P *inte aaaalls bitter, hihi....  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Ohh tackar :)

Mår väl som man bör ;)

Mår inte som de som har de värst, men har inte heller en lätt graviditet..

Bäcken & ryggvärk, blödningar i början, och sånt som man väntat sej.. :p



Vilken söt liten du har. :)



/Johanna

2008-10-20 | 22:04:36
http://familjenkorb.blogg.se/