Fullt upp!

Här har det varit fullt upp mest hela tiden.. och ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte haft tid och ork att uppdatera, när jag väl varit "ledig". Har i alla fall pysslat ihop två designer till under helgens gång.

En till Jonna:


... och så en till Therese Aromboden, som numer har börjat blogga utöver deras webshop. Jättetrevligt!

För att se hela designen så klicka på länken, eller bilden...



I går var vi som sagt i Tingsryd, hos Ninnis farmor och farfar. Väldigt trevligt i vanlig ordning och det blev en del snack om både julen, som btw närmar sig med stormsteg, och självklart om bäsebusen i magen.
 


Dagen idag började med att Ida, Jimmie & Isabelle kom och hälsade på oss, lite efter 9- tiden. Mys! Alltid lika trevligt! Tjejerna busade loss rejält, både utomhus och inomhus, och två "fikor" hanns med innan det var dags att säga "hejdå"
- och middagsvila stog näst på schemat.

Idag hade jag och Ninni en grymt jobbig "nattnings kamp", det som i vanliga fall brukar gå så bra. Antar att hon var övertrött för hon skulle minsann INTE sova. Vid 13.45, efter lite mer än en timmes bråkande,  somnade hon i alla fall och en gråtfärdig, helt slut mamma Mu (läs:jag) kröp också ner i sin säng. Tyvär kunde jag dock inte somna...

Usch, att jag ska vara så känslig. Samtidigt har jag också dagar där jag bara känner för att "ge upp". De dagar då kroppen säger nej. Jag orkar inte mer! Alla tusen tankar som bara fladdrar runt där inne i huvudet... allt som "måste" fixas, som ska planeras, som ska ordnas med, som ska inhandlas..... Ibland känns det som man är helt ensam. 

Usch vad jag blarrar. Bäst jag slutar här, annars tror ni väl jag har deppat ihop totalt :P

Nejdå, ingen fara med mig. Jag har bara en "såndär" dag ni vet.. en dag då allt känns dumt, jobbigt  & tråkigt..
 


Förhoppningsvis blir jag på bättre humör efter maten
- Fredrik lagar nämligen potatisgratäng med kött och sallad. Mums!


Hörs sen!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Hoppas ni haft en trevlig helg:)

2008-10-12 | 16:31:06
http://dagarmedfia.blogg.se/
Agnieszka

Jo jag vet hur det är med dem där dagarna, jag har dem oxå, allt för ofta känns det som tyvärr.

Vi åt Potatisgratäng med kött och gurka till igår, så sjukt gott=)



Låter iaf som om ni haft en alldeles underbar dag!!!

kramar

2008-10-12 | 18:37:09
http://agnieszka.blogg.se/
Suss

Känner igen det där. Dagar då det känns som att man har hela världen på sina axlar och allt ansvar för i princip allt är bara ens eget. Dagar då jag kan få för mig att det regnar bara för att göra mig extra miserabel. ;-)



Men men, har varit en solig dag här idag faktiskt, så soliga höstkramar till dig!

2008-10-12 | 18:45:11
http://kevlarjeans.blogspot.com/
GG

Vad fin Aromabodens Blogg blev -Du är duktig!

Du ska se att det känns bättre när du vilat en stund och ätit Fredriks goda söndagsmiddag.

Krama Ninni - hörs av i morgon...

2008-10-12 | 22:42:42