En dag med besök!

Har varit en dag med besök här hemma, massa bus och smarrig fika!

Först kom ju Ninnis mormor hit. Sen ringde även min lillebror och undrade om han och hans tjeja Anna kunde komma förbi en runda - såklart dom kunde!

Så, när dom kommit blev det fika. Chokladkakan gjorde sig mäkta populär och både mamma och Anna ville ha receptet. Så, ska sätta mig och skriva ner det - sen maila över det till dom båda. Blir även ett recept-inlägg i bloggen också, eftersom det är ett par av er som vill ha. Så, om en stund alltså... :)


Vi har precis varit ute med Ninni i regnet, jag och Fredrik, och nu sitter dom båda i badet - för att värma upp sig efter den kalla, men sköna, utevistelsen. Själv ska jag få upp värmen genom att dammsuga hela lägenheten. Mindre skoj, men hey - det måste göras!

Alltså. Hörs om en stund med både recept o annat kul :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

åh vilken härlig bild!! Varför är inte jag så söt när jag badar? :)

2008-10-10 | 18:57:43
http://evelinalinnea.blogg.se/