Det här med "middagsvila" ...

... har verkligen blivit MIN grej :)




Somnade framför filmen och har numera sovit i en timme och 18 minuter. Gosh! Kanonskönt men samtidigt ångest framkallande. Jag skulle ju..... tvätta?

Göra en massa andra saker.....


Men, som så många gånger förut så skyller jag på mina graviditetshormoner :P Och just i denna situationen kan jag faktiskt skylla lite på Ninni också.. Fattar inte vad ungen ska upp och göra, o5.oo! Förstår ni?


Hur som helst. Vaknade upp till 2 mysiga mail. Ett där man bara vill krama personen i fråga. Hur go och förstående får en människa bli? Läser du, Madeleine Andersson, det här så ta åt dig... för fulla muggar! :)

Sen var det ett där en TRADERA säljare råkat säga fel frakt, och när hon idag skickade iväg paketet - som jag vann tokbilligt! - så blev det 22 kr mindre i frakt. Hon erbjöd sig alltså att betala in de där överskottspengarna på mitt konto! 

DET HAR ALDRIG HÄNT INNAN! 

Van (och beroende!) som man är av Tradera, så är något av det mest irriterande som finns
- när man får hem paketet och fraktsumman inte alls stämmer, eller om det man köpt är i mycket sämre skick än vad som beskrivits.  Det handlar oftast om småsummor javisst, men det är inte det som är grejen....


Så, jag är på väldans bra humör just nu. Hääärligt!

Ska åka och hämta Ninninusen på dagis och sen blir det full rulle igen
- med en pigg, glad utvilad mamma!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annika

Hej, Vilken fin blogg du har :)

Hur fixar man en sån? Alltså med bilderna och så :)

2008-10-14 | 15:38:18
http://baraannikas.blogg.se/
Cissi

Vila på du. Du är ju gravid för tusan! Ha en härlig eftermiddag/kväll!

2008-10-14 | 16:45:39
http://cissislife.blogspot.com
Tessan

sista månaden då ja väntade loke, sov ja nog middag varje dag, likadant när ja väntade erica,väldans skönt =)

2008-10-14 | 20:33:38
http://ericasmamma.blogg.se/
SagoElin

Åh, vad skönt! Sådana här inlägg gör mig glad :) Du skall vara glad, pigg och utvilad! :) Många kramar!

2008-10-14 | 22:34:20
http://sagoelin.blogg.se/