Dessa rubriker...

Gillar inte rubrikerna ibland. Svårt att komma på en passande rubrik när man tänkt skriva om lite allt möjligt ju..

Slänger in lite fler kort, nu när kameran är laddad :D

Nice

För att "fylla ut" där Welcome-skylten stog innan, satte jag dit mina egengjorda tavlor sålänge.. tills jag vet vad jag ska ha där, på sideboardet :)


Nån som ser vad det står?



Ninni har vilat i ynka 25 minuter och vi har ätit korv med bröd, läst sagor, lagat mat i hennes kök, jagat varandra, dansat och ätit banan :) Nu sitter hon på "nalle-puh bilen" och åker rundor.. sötlöken!



Jag sitter och läser lite om tillväxt UL på familjeliv. I morgon gäller det ju som sagt.. Väldigt spännande, samtidigt nervöst. Undrar vad som händer om de ser att det blir ett "stort barn" ?

Antagligen händer det väl ingenting, mer än att jag förhoppningsvis slipper gå över tiden i alla fall...


Veeeet. Ingen idè att spekulera i det hela, men ändå... hur lätt är det att INTE tänka på det ? :P



15:27 visar klockan. Om en timme nåt ska jag och Ninni bege oss iväg in till stan, för att först leka av oss i lekparken och sen för att hämta upp Fredrik. Sen bär det av hemåt, där det sedan ska vankas mat....

Ikväll ska jag ta mig ett långt bad, kanske till och med lyxa till det med en ansiktsmask...


Hihi, jag & en tjejkompis för ett X antal år sedan..
Vet inte om "min kompis" vill vara med här på bilden, därför är hon måttligt dåligt redigerad :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Ja visst är det svårt att komma på bra rubriker när man ska skriva om allt möjligt...=(

På den svarta tavlan tror jag det står DU KLARAR ALLT VAD SOM HELST



och på den röda står det LYCKA ÄR ATT FÅ KALLA DIG FÖR MIN!



kramar

2008-10-16 | 16:28:46
http://agnieszka.blogg.se/
Linda med familj :)

Ahh där står:

Du klara allt vad som helst

samt

Lycka är att få kalla dig min



Har jag rätt??

2008-10-16 | 16:30:00
http://babymyz.blogg.se/
SagoElin

På den första: Du klarar allt,vad som helst.

På den andra: Lycka är att få kalla dig för min.



:)



Hoppas du får en supermysig avslappnande kväll sötsaken!

Kram

2008-10-16 | 18:05:39
http://sagoelin.blogg.se/
sarah

HAHA fett snygg bild på oss va ?! ^^ .

Vad var det vi sa ? . Shreks fru ?! .

hihi



Saknar dig!!: Palla dig upp till Kalmaaaaar! :D .

2008-10-17 | 14:33:00
http://sarahsglitter.blogg.se/