Dagen!

Dagen började med en sovmorgon, Ninni vaknade inte förren o7.oo. Skööönt, både för mamma och pappa :)

Pappa Fredrik åkte iväg och köpte frallor medan jag tog tag i gårdagens disk, samt dukade fram inför frukosten. Sen åt vi.

Härnäst följer lite städning. Måste damma av både här och där och Ninnis rum ser ut som ett bombnedslag, efter allt bus med mormor igår :)

Ska också tvätta kläderna jag sålde på Tradera, och som gick ut igår. Slutade på totalt 1437 kr. Yeeey! Tänka sig, för urvuxna kläder som ändå bara "ligger och dräller"... Ganska bra jobbat, tycker jag själv dåra :)

Så, de ska tvättas, packas och skickas iväg under helgen (eller ja, i alla fall till de som redan har betalat för sig då förstås.. ) De andra får bara "förberedas" för skickning...


Annars ska jag möta upp Pernilla på PerlanLIVING 11.3o, och få mina saker jag beställde. Wii! Och DET kallar jag service. Dels att "ta sig tid" att svara på mail en fredagkväll, dels att åka och möta upp mig en lördag. Endast för att jag ska få mina saker! Behöver jag säga att jag rekomenderar shoppen STARKT? 


Sen, bär det i alla fall av till Tingsryd och Ninnis farmor och farfar. Det bestämdes nu under frukosten, så "farmor och farfar" vet inget ännu. Hehe... 


Sen, blir det en lugn hemmakväll ikväll - i vanlig ordning.. :) 


* underbart att Ninni oftast vaknar och är på glatt humör!
(gammal bild..)



Vad ska ni hitta på idag då? 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

sovmorgon??

Ni är ju uppe hela familjen med tuppen!?

Vi gick också upp tidigt, men pappa M köpte minsann inga frallor, han stoppade i öronproppar och gick och la sig igen..han hade nattpasset =)



Wow vad duktig summa du fick ihop på tradera! Det är ju super, men jag tycker det är såååå tråkigt att maila, packa och posta..blä!!



Idag ska jag och Junie på kalas, pappa M och bebis ska ha egentid och ikväll ska jag på tjejmiddag, nice!

Ha en trevlig lördag!

2008-10-11 | 08:52:30
http://desbarrar.blogg.se/
Thessan

Perfekt att kunna tjäna lite extra pengar på saker man inte vill ha mer :)

2008-10-11 | 09:04:36
http://tessibonkaan.blogg.se/
Bettan

Jag har precis anmält mig på Tradera, men kan inte med det än. Hur gör du med frakten och kostnaden för den?

Det var inte dåligt att få så mycket pengar, hur mycket sålde du?

2008-10-11 | 11:17:00
http://mindacool.blogg.se/
Bettan

Jag har precis anmält mig på Tradera, men kan inte med det än. Hur gör du med frakten och kostnaden för den?

Det var inte dåligt att få så mycket pengar, hur mycket sålde du?

2008-10-11 | 11:20:27
http://mindacool.blogg.se/
Suss

Haha, snart blir det andra bullar märker jag... Sovmorgon som sträcker sig till 07.00. :-P Min definition på sovmorgon är till 9-10 minst. :-P



För övrigt är faktiskt Lejonkungen 1 en av mina favoritfilmer ever fortfarande. Tätt följt av Hitta Nemo.

2008-10-11 | 12:06:54
http://kevlarjeans.blogspot.com/
Anna

Mysig morgon =)

Ikväll blir det lugnt här i huset, bloggfixing med chips å cola =)

Va filmen bra igår?



Kram på er

2008-10-11 | 13:47:17
http://lindblom86.blogg.se/