22 minuter kvar...

... sen går en auktion ut på tradera, som jag nyfiket väntar ut... Spännande!

Ska sen bege mig iväg utåt. Ska ju försöka hitta det där handtaget till kylen.. handla mat ... ska se om ja hittar en vit tavellist så jag kan få upp min fina "Welcome" skylt i hallen... och sen ska jag ju också hämta Ninni på dagis förstås.


Nu är tävlingen om den urgoa Velourbollen avslutad och jag säger STORT GRATTIS till SagoElin som vann!


Vinnaren till " I*Buddy, Blåsapa & Stadium Horn! " hörde aldrig av sig och därför säger jag STORT GRATTIS till Malin istället. Hör av dig med adress till min mail, så kommer sakerna till dig med posten!



Ha nu en fortsatt trevlig dag så hörs vi lite senare igen... :)



PS Glöm inte kika in den splitter nya tävlingen, där 2 st vinnare kommer utses!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SagoElin

Me so velly happy!! :p Tack tack söta du :)

2008-10-13 | 19:16:38
http://sagoelin.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Vad var det för nåt kul som du budade på?

Kram,

2008-10-13 | 21:34:26
http://mideco.blogg.se/