Illa

sovit 3 timmar i natt. Är dötrött. Vaknade med en smärta som strålar utmed hela ryggen, samtidigt som magen "krampar" så andningen försvåras. Bad och värmekudde hjälper en smula. Har ringt VC och väntar på att de ska ringa upp mig..

Fredrik är hemma från jobbet för att hjälpa till med barnen, Ninni är ju också hemma - sjuk. Ingen direkt toppenmorgon....

Hörs sen..



UPPDATE: Mäh, va knaz. Nu ( 20 min efter jag ringt) släppde smärtan och allt känns som vanligt igen... bara sådär!

Jätteskönt men... vad ska jag nu säga när VC ringer upp? Pinsamt hehe..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SagoElin

Låter oavsett inte bra sötnos! Lika bra att säga som det är så vet dom iaf och kan säga vad dom tror!

Kan det vara magkatarr förresten?

Krya på er sötnosar!

2008-12-03 | 10:59:25
http://sagoelin.blogg.se/
sara

De är typiskt de där med att vara sjuk, så fort man väl får komma till läkaren så är man "bra" igen. Lika så med VC haha så knasigt... Hoppas att du mår bra nu! =)

2008-12-03 | 18:07:05
http://sarahphoto.blogg.se/