Hey

Natten i natt var tung. Neo kom inte alls till ro och Ninni vaknade om vartannat, så när jag steg upp i morse 04:55 så var det minsann kämpigt. Men, upp kom jag i alla fall! :)


Ninni och jag kikade lite på tv, åt frukost ihop och lekte på hennes rum. Sen var det dags för dagis.

Neo stannade hemma med pappa, som ju jobbat natt, och de sov ikapp när vi åkte.


Efter jag lämnat henne på dagis så åkte jag direkt till vårdcentralen för att ta det där jädrans "uppföljningsprovet", lika bra så man har det avklarat sen.

Fick sitta i väntrummet med ett 20-tal andra och vänta, i 1,5 timme (!!) innan det äntligen blev min tur.. Ändå hade jag kanske bara 4-5 st före mig i kön. Ofattbart sakta gick det och jag slumrade till i väntrummet både en och tre gånger. Pinsamt.


Väl inne hos sköterskorna flöt allt på och provet tog knappt 5 minuter. Nu ska vi bara vänta på resultatet också....




Åkte direkt hem efter det, och vet ni vad? Jag kröp faktiskt direkt ner i sängen - och somnade! Det som jag brukar ha så svårt för.. Är ju alltid saker jag vill hinna med när man väl kan, då barnen sover/är på dagis. Men idag gick jag emot mig själv och sommnade som en stock!


Har precis vaknat. En timmes sömn gör enorm skillnad, gud ja. Nu är jag piggelin igen och ska strax bege mig mot affären, innan jag slutligen hämtar hem stumpan från dagis.


Ska knåpa ihop det där GI - inlägget ikväll.. Är det något speciellt ni vill veta? (ni som undrat?) Hojta till bland komentarerna isf så ska jag försöka knåpa in det också :)

Imorrn ska jag förresten träffa kvinnan på Hälsotorget. Spännande o se vad hon har att säga, vad hon har för plan. 
 I cant wait ! 



 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Bra gjort av dig Lina att gå emot dig själv och faktisk lägga dig och vila trots alla måsten!

Du är bäst!

kramar

2008-12-10 | 13:37:42
http://agnieszka.blogg.se/
Fia

Jag har nu länkat till din blogg i min. Jag skrev om ditt smarta tipa när du gjorde knäck att man kunde göra dem i ischokladsformar ist:) Så jag tänkte att jag skulle länka lite då med:)Så länkade till det inlägget som heter "Julbak"



2008-12-10 | 16:03:51
http://dagarmedfia.blogg.se/
Toni - Kaffetanten personifierad

Ja, man kan bli tokig på väntetider ibland men hoppas att allt gick bra ändå. I helgen var vi hos mina föräldrar i Västernorrland och under tiden och sen dess har min dotter Isabella varit ett riktigt orosmoln hela hon, man får hoppas det avtar nu när vi är hemma igen, lev väl;)

2008-12-10 | 20:54:34
http://lappalainenonline.blogg.se/